最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Sunday, May 17, 2015

大野城朝クラス、楽しい時間でした Had a fun in Onojo Morning Class

今日は、
以前から来てくださっていたけれどお久しぶりな方と
またお会いしたいと思いながら、ヨガクラスには初めての方が来て下さいました。


今日のクラステーマが、Infinity(無限のもの、限りないもの)。

自分の中にある潜在能力や可能性に
気づき、安定させつつ、強くしていこうという感じで組んだセットと瞑想を行ないました。

が、クラスの途中で、何だか楽しくなってきて(私が)、
一人にでずっとニヤニヤが止まらず(笑)、
教えながら、私自身が、
自身の中にある『ヨガを教えるのが楽しい』に改めて気づいて、
楽しくてしょうがなくなってしまったのかしらと思いつつ(;´∀`)、
参加下さった生徒さんにとっても、
いい時間になっていたらいいな~と思ってやらせていただきました。


今回Infinity、何だか選んだのにも縁があったようで、
「私チョイス、いいな」とちょっと自信を持てたクラスでした。


それにしても自己練習もクラスも、やっぱり朝からヨガはいいですよ。

次回は、5/31開催予定ですので、お時間が合う方は、ぜひお越しくださいね。



I got home from my morning class.
Today, I had two participants, one of my old students & a new comer (I knew her, but it was her first time to join my class).

I set a theme "Infinity" for today's class and picked kriya sets and meditation based on the theme.

Interestingly, I started smiling in the middle of my class and couldn't stop it by the end. Maybe today's Infinity class reminded me how fun teaching Kundalini Yoga is to me due to today's theme, I guess.
I truly hope my students today had a fun time, too.

I think that my theme choice worked on today's students as well as me. I should be proud of my way to choose, right?

I'm truly proud of my decision to start teaching Sunday morning though.
I love to teach and practice Kundalini Yoga in the morning anyway.

Come & join my morning yoga class for refresh!
Next morning class will be May 31 @9:15am!





No comments:

Post a Comment