最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Sunday, April 5, 2015

4/5(水)大野城朝クラスでした Refreshing Morning Class in Onojo

今日の大野城朝クラス。
新しい方が来てくださいました!

いつも来てくださる生徒さんはいつもながらでうれしいですが、
どこからか縁あって来てくださった新しい生徒さんは
新鮮な気持ちになれてこれまたうれしいもの。

楽しんでいただけたようでホッとしつつ、
近いうちにまた来てくださるといいなと思いました。

それにしても、やはり朝ヨガいいですね。
毎週日曜日、施設が空いているならやろうかなぁと本気で考え中です。

次の朝クラスは、4/19(日)9:15am~です。


Morning Class today was done.
I'm so grateful a new student in my class.

Regular students' participation makes me happy, but I truly appreciate that new comers got to know me somehow and decided to join my class.

Hope to see any students, new or regular, soon.

I'm seriously thinking about teaching morning classes every Sunday, not just every other Sunday.

Next morning class in Onojo will be on Apr 19, Sun!


No comments:

Post a Comment